Luyện tập từ vựng Unit 4 Tiếng Anh 11 Global Success

Tổng hợp từ vựng Unit 4 Tiếng Anh 11 Global Success

  • Thẻ ghi nhớ Thẻ ghi nhớ
  • Học Học
  • ViếtViết
  • Kiểm traKiểm tra
  • Chính tảChính tả
  • Ghép thẻGhép thẻ

  • Grammar Unit 4 Tiếng Anh 11 Global Success

    Một danh động từ là một hình thức động từ kết thúc đuôi -ing và có chức năng như một danh từ. Nó có thể được sử dụng như: - chủ ngữ của câu. Ví dụ: Travelling might satisfy your desire for new experiences. (Du lịch có thể thỏa mãn khao khát của bạn về những trải nghiệm mới mẻ.) - bổ ngữ sau động từ “be”. Ví dụ: Her dream job is teaching English. (Công việc mơ ước của cô ấy là dạy tiếng Anh.) - tân ngữ sau một số động từ như like (thích), enjoy (yêu thích), mind (ngại/ phiền), involve (liê

  • Tiếng Anh 11 Unit 4 Getting Started

    1. Listen and read. 2. Read the conversation again and decide whether the following statements are true (T) or false (F). 3. Match each word with its definition. 4. Complete the sentences using words and a phrase from 1.

  • Tiếng Anh 11 Unit 4 Language

    1. Listen and repeat. Pay attention to the elision of the vowels in the words in the second column. 2. Listen and repeat. Pay attention to the words with elision. 1. Match the word and phrases with their meanings. 2. Complete the sentences using the word and phrases in 1. 1. Rewrite the following sentences using gerunds. 2. Work in pairs. Take turns to make sentences about your partner, using gerunds. He or she should tell you if they are true.

  • Tiếng Anh 11 Unit 4 Reading

    1. Work in pairs. Discuss the following questions. 2. Read the news items and choose the most suitable headline for each one. There are TWO extra headlines. 3. Read the news items again and match the highlighted words with their meanings. 4. Read the news items again and answer each question below with no more than FOUR words and / or a number. 5. Work in groups. Discuss the following questions.

  • Tiếng Anh 11 Unit 4 Speaking

    1. Read the types of skills and experience participants in the SSEAYP should have. Match them with the possible reasons. 2. Use the sentences in the box to complete the conversation. Then practise it in pairs. 3. Work in pairs. Talk about the most important skill or experience for SSEAYP participants. Use the ideas in 1, and the model and tips in 2 to help you. 4. Work in groups. Discuss the skills and experience SSEAYP participants should have. Rank them in order of importance (1 - most importa

Tham Gia Group Dành Cho 2K8 Chia Sẻ, Trao Đổi Tài Liệu Miễn Phí

close